گزارشی کوتاه از پنجاه‌ودومین جلسه هیئت مدیره دوره سی‌وسوم کانون وکلای دادگستری مرکز
تاریخ انتشار : یکشنبه ٣١ خرداد ١٤٠٥ ١٩:١٠:٥١ - تعداد مشاهده : ١٠٢

پنجاه‌ودومین جلسۀ هیئت‌مدیرۀ کانون وکلای دادگستری مرکز در ساعت ۹ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۵/۰۳/۳۱ با ریاست آقای محمد شاه‌محمدی و حضور اعضای اصلی خانم‌ میترا ضرابی و آقایان سعید باقری، بابک جعفری، وحید قاسمی‌عهد، علی صدری‌خانلو، سجاد شکوری‌راد، حسین طالع، کارن روحانی، سهیل نظری، محمود حبیبی و علی یاراحمدی تشکیل و صورت‌جلسۀ قبل قرائت و تصویب شد.

دستور اول: صدور و انتقال و سایر درخواست‌ها

اعضای هیئت‌مدیره به‌صورت غیرعلنی به پرونده‌های صدور، انتقال و سایر درخواست‌ها رسیدگی کردند.

 دستور دوم: ادامه بررسی متن پیشنهادی کمیسیون کارآموزی و ادارۀ پژوهش درمورد شیوه‌نامه اختبار

هیئت‌مدیره بررسی متن پیشنهادی کمیسیون کارآموزی و ادارۀ پژوهش را به جلسات بعد موکول کرد.

 دستور سوم: بررسی پیشنهاد اداره ورزش در خصوص اصلاح یک ماده از آئین‌نامه

مصوبه: «آیین‌نامۀ ادارۀ ورزش و سلامت کانون وکلای دادگستری مرکز اصلاح شد.»

 دستور چهارم: استماع گزارش ارکان (کمیسیون کارآموزی)

استماع گزارش ارکان (کمیسیون کارآموزی) به جلسات بعد موکول شد.

 دستور پنجم: ارائۀ گزارش و بررسی تصمیمات کارگروه ساختمان

مصوبه: «گزارش کارگروه ساختمان در مورد پیمانکاران و شرکت معماری، قرائت و پیشنهادات کمیسیون تصویب شد.»

جلسه در ساعت ۱۴ به پایان رسید.